Usluga Selidbe

za privatne i poslovne korisnike

Usluge selidbe i prijevoza u Hrvatskoj i na području cijele Europe.

Usluga Selidbe

Svojim klijentima osiguravamo vrhunsku uslugu selidbe i rješavamo ih svih problema koji se mogu pojaviti za vrijeme selidbe.

Selidbe se svakom klijentu pristupaju individualno prilagođavajući pritom svoje usluge potrebama i zahtjevima klijenata. Za Vas vršimo usluge kao što su pakiranje, demontaža i montaža namještaja, utovar i istovar selidbenih stvari. Kao i prijevoz za gradske i međugradske selidbe, te inozemne selidbe uz rješavanje carinskih papira.

Također vršimo uslugu odvoza nepotrebnih stvari koje klijent više ne treba i neće koristiti u novim prostorima. Savjetujemo Vas o koracima koje je potrebno napraviti prije selidbe kako bi preseljenje u nove prostore bilo što brže i za Vas manje stresno.

Cijena Selidbe

Cijene selidbe mogu se razlikovati zbog više stavaka. Radi različitih potreba klijenata i individualnog pristupa svakom preseljenju ne postoji univerzalni cjenik selidbe. Kako cijena selidbe stvari u stambeni ili poslovni prostor ovisi o više faktora i elemenata sa svakim klijentom dogovaramo cijenu preseljenja.
Vrlo nam je teško povjerovati jednom univerzalnom cjeniku za preseljenje kojega ćete naći kod raznih davatelja usluga preseljenja. Stoga ćemo kao profesionalci, poučeni ogromnim iskustvom, takav cjenik selidbe pokušati izbjeći. Naravno, u Vašu korist, kako se ne bi dogodilo da smo jedno napisali, a na kraju je cijena Vašeg preseljenja bila veća od viđene u cjeniku.

Mi smo tvrtka je koja svojim klijentima uvijek napomene da je svako preseljenje specifično i da se u mnogočemu svaka selidba razlikuje jedna od druge. Samim time i cijena selidbe ili preseljenja se razlikuje od jedne do druge selidbe.
Ukoliko Vas zanima cijena preseljenja najbolje nas je kontaktirati direktno kako bi Vam omogućili točan izračun cijene. Naša je želja da uz međusobno povjerenje cijena troška Vašeg preseljenja bude prihvatljiva na obostrano zadovoljstvo.
Ako izrazite želju da Vaš prostor prvo pogledamo kako bismo Vam dali odgovarajuću ponudu i procjenu troška selidbe, što obavezno radimo kod poslovnih prostora, vrlo rado ćemo udovoljiti Vašoj želji.

Da bismo lakše odredili cijenu, odnosno trošak selidbe, potrebne su nam neke informacije.

● Koja se kvadratura stana ili poslovnog prostora iseljava, odnosno koliko se stvari seli iz takvog prostora

● Da li je potrebna kompletna naša usluga što znači pakiranje sa našim kutijama ili imate svoje kutije. Demontaža, utovar, istovar te montaža, ili trebate samo neku od naših usluga.

● Potrebno je svakako napomenuti ako u prostoru koji se iseljava postoji klavir, sef, veći teži komadi namještaja ili nešto drugo od težih stvari.

● Svakako su nam još potrebne lokacije sa koje selite i kamo selite,da li se može pristupiti većim vozilom do vrata (ulaza), koji su katovi i da li imaju lift

Postupak prije selidbe

Postupak selidbe uz dobro organizaciju brz je i jednostavan. Nakon što prihvatite našu ponudu i nakon što ugovorimo uslugu selidbe provodimo Vas kroz neke radnje koje je potrebno izvršiti prije pružanja naše usluge.

Prije svega zamoliti ćemo Vas, ukoliko je to moguće, da za vrijeme selidbe osigurate parkirno mjesto kako bi vozilo s kojim vršimo prijevoz stvari bilo što bliže ulazu u zgradu. Također, prije samog postupka preseljenja potrebno je napraviti dobru pripremu kako bi preseljenje bilo brže, a cijena istog manja.
Kao prvi korak savjetujemo Vam da ispraznite sve stvari iz namještaja koji se seli.
Potom je potrebno izmjeriti i provjeriti dali se namještaj može iznijeti iz prostorije. Kao i dali se može unijeti u prostoriju gdje se namještaj seli. Ukoliko to nije moguće realizirati potrebno je izvršiti demontažu namještaja prije selidbe. Kao i montažu istoga po dolasku u prostor gdje se namještaj seli.

Pakiranje u postupku selidbe

Sve stvari manjeg formata potrebno je zapakirati u kutije koje je potrebno čvrsto zatvoriti i zalijepiti te ih označiti kako bi ih bilo lakše rasporediti u odgovarajuće prostorije na odredišnoj lokaciji. Napominjemo da je lomljive i osjetljive stvari poput stakla, porculana i sl. potrebno pakirati u kutije sa oznakom koja upozorava prenošenje kutija s osjetljivim i lomljivim sadržajem.
Kod preseljenja kućanskih aparata i drugih elemenata namještaja koji su spojeni na struju, plin ili vodu potrebno ih je odspojiti od izvora energije. Obratite pažnju na veličinu lifta također.

Ukoliko je odredišna adresa, odnosno mjesto gdje se selite u užem središtu grada Zagreba potrebno je nabaviti dozvolu za parkiranje. Odnosno odobrenje za dolazak teretnim vozilom. Izdavanje dozvole za selidbu može potrajati nekoliko radnih dana, stoga je potrebno unaprijed predvidjeti vrijeme za dobivanje iste. Za dozvolu će Vam biti potrebne informacije o prijevozniku koji će vršiti preseljenje.

A to su:
marka i registracija vozila, odnosno preslika prometne dozvole koju Vam šaljemo na e-mail.

Zahtjev za izdavanje dozvole za Zagreb podnosi se Gradskom poglavarstvu odjel za promet, trg Stjepana Radića 1, Zagreb. U Osijeku nije potrebna dozvola.